Yrityksille

 

ASIANTUNTEVAA PALVELUA TUNTIVELOITUKSELLA

 

 

Aina kaikki ei suju täydellisesti. Kun yrityksen tuottava työ keskittyy myyntiin, sisältyy jälkimyyntiin aina myös reklamaatioiden käsittely. Tämä on olennainen osa asiakaspalvelua, mutta siihen ei välttämättä ole varattuna riittäviä resursseja. Reklamaatiopalvelun avulla asiakkaiden tarpeet huomioidaan kustannustehokkaasti ja ammattitaidolla.


Reklamaatiopalvelu on alunperin autoliikkeille suunnattu palvelu. Toimimme myymälän ja asiakkaan välillä sovittelijana, molempia osapuolia kunnioittaen.


Hoidamme yhteydenoton kuluttajaan yhden arkipäivän kuluessa siitä, kun tieto reklamaatiosta saapuu meille. Reklamaatiopalvelu hoitaa kommunikoinnin kuluttajan kanssa ja tekee oikeudenmukaisen ratkaisuehdotuksen yrittäjälle. Kaikki kirjallinen kommunikointi ja reklamaatioon liittyvät dokumentit tallentuvat järjestelmäämme.


Ota yhteyttä, niin keskustellaan tarkemmin miten voisimme palvella teitä.

TIETOA MEISTÄ

 

 

Olemme intohimoinen tiimi, joka haluaa läpinäkyvyyttä kaupankäyntiin. Olemme puolueeton välikäsi, joka pyrkii sovittelemaan oikeudenmukaisen ratkaisun myyjän ja kuluttajan välille. Mikäli emme kuitenkaan onnistu saamaan sopua osapuolten välille, neuvomme miten asiassa voidaan edetä.

Yhteydenotot



Puhelimitse tavoitat meidät

maanantaista perjantaihin klo 9-15


Muina aikoina olemme tavoitettavissa vain sähköpostitse.