Yrityksille

Ulkoistettu reklamaationkäsittely

palvelumme

Reklamaatiopalvelu haluaa tuoda kuluttajansuojalain tutuksi niin myyjille, kuin kuluttajillekin. Erikoisosaaminen on autokaupan virhevastuussa ja kuluttajansuojalain tulkinnassa. Kuluttajakauppaan liittyy paljon harhaluuloja, jotka haluamme oikaista.

Tarjoamme apua reklamaationkäsittelyyn. Toimimme myyjän ja ostajan välillä antamalla asiantuntevaa apua ja autamme sovintoratkaisun löytämisessä.

Tarjoamme yrityksille jatkuvaa yhteistyötä reklamaatioiden käsittelyssä, jolloin yrittäjällä itsellään vapautuu aikaa tuottavaan työhönsä.

Kun asiakas ottaa yhteyttä, hänet voi ohjata sivuillemme täyttämään reklamaatiolomakkeen. Olemme yhteydessä kuluttajaan viimeistään seuraavan arkipäivän kuluessa. Reklamaatiopalvelu hoitaa kaiken kommunikoinnin asiakkaan kanssa ja tekee oikeudenmukaisen ratkaisuehdotuksen. Kaikki kirjallinen kommunikointi ja reklamaatioon liittyvät dokumentit tallentuvat järjestelmäämme ja ovat sieltä saatavissa tarvittaessa.

Autamme myyjää ja kuluttajaa pääsemään oikeudenmukaiseen ratkaisuun toimimalla osapuolten välillä. Reklamaatiot hoituvat meidän kauttamme nopeasti ja ammattitaitoisesti.

haluan lisätietoa palvelusta

asiantuntevaa palvelua tuntiveloituksella

Aina kaikki ei suju täydellisesti. Kun yrityksen tuottava työ keskittyy myyntiin, sisältyy jälkimarkkinointiin aina myös reklamaatioiden käsittely. Tämä on olennainen osa asiakaspalvelua, mutta siihen ei välttämättä ole varattuna riittäviä resursseja. Reklamaatiopalvelun avulla asiakkaiden tarpeet huomioidaan kustannustehokkaasti ja ammattitaidolla.

Reklamaatiopalvelu on ensisijaisesti autoliikkeille suunnattu palvelu. Toimimme myymälän ja asiakkaan välillä sovittelijana, molempia osapuolia kunnioittaen.

Hoidamme yhteydenoton kuluttajaan yhden arkipäivän kuluessa siitä, kun tieto reklamaatiosta saapuu meille. Reklamaatiopalvelu hoitaa kommunikoinnin kuluttajan kanssa ja tekee oikeudenmukaisen ratkaisuehdotuksen yrittäjälle. Kaikki kirjallinen kommunikointi ja reklamaatioon liittyvät dokumentit tallentuvat järjestelmäämme.

Tarvittaessa kirjaamme myös vastineen kuluttajariitalautakuntaan, mikäli ratkaisuun ei ole päästy.

Ota yhteyttä, niin keskustellaan tarkemmin miten voisimme palvella teitä.

Hinta

Reklamaationkäsittely alkaen 79€

Palvelu alkaen 34 € /kk

Hinnat alv 0 %

Mitä asiakkaamme sanovat

Reklamaationkäsittelyn ulkoistaminen on ollut autoliikkeessämme erinomainen ratkaisu. Aiemmin reklamaationkäsittely oli hitaampaa erityisesti kiireaikoina. Reklamaatiopalvelulla on aikaa perehtyä asiaan ja tämä on vapauttanut omia resurssejamme niin, että ulkoistaminen näkyy jo yrityksen tuottavuudessa.

Reklamaatiolomake

Reklamaatiot hoituvat meidän kauttamme nopeasti ja ammattitaitoisesti.

täytä lomake >

Tietoa meistä

Olemme palvelleet autoliikkeitä vuodesta 2018. Toimintatavat on kehitetty siten, että palvelemme autoliikkeitä parhaalla mahdollisella tavalla, mahdollistaen sen, että myyjä saa keskittyä omaan työhönsä. Ratkaisuehdotuksemme perustuu lakiin ja kuluttajariitalautakunnan ratkaisusuosituksiin.

Yhteydenotot

reklamaatio@reklamaatiopalvelu.fi
Mikäli asiasi koskee reklamaatiota. Mainitse otsikkokentässä auton rekisterinumero.

info@reklamaatiopalvelu.fi
Mikäli asiasi koskee yleisiä asioita.