Suomen Reklamaatiopalvelu Oy
Reklamaatiopalvelu haluaa tuoda kuluttajansuojalain tutuksi niin myyjille, kuin kuluttajillekin. Erikoisosaaminen on autokaupan virhevastuussa ja kuluttajansuojalain tulkinnassa. Kuluttajakauppaan liittyy paljon harhaluuloja, jotka haluamme oikaista.
Tarjoamme apua reklamaationkäsittelyyn. Toimimme myyjän ja ostajan välillä antamalla asiantuntevaa apua ja autamme sovintoratkaisun löytämisessä.
PALVELUMME
Tarjoamme yrityksille jatkuvaa yhteistyötä reklamaatioiden käsittelyssä, jolloin yrittäjällä itsellään vapautuu aikaa tuottavaan työhönsä. Kun asiakas ottaa yhteyttä, hänet voi ohjata sivuillemme täyttämään reklamaatiolomakkeen. Olemme yhteydessä kuluttajaan viimeistään seuraavan arkipäivän kuluessa. Reklamaatiopalvelu hoitaa kaiken kommunikoinnin asiakkaan kanssa ja tekee oikeudenmukaisen ratkaisuehdotuksen. Kaikki kirjallinen kommunikointi ja reklamaatioon liittyvät dokumentit tallentuvat järjestelmäämme ja ovat sieltä saatavissa tarvittaessa.
Autamme myyjää ja kuluttajaa pääsemään oikeudenmukaiseen ratkaisuun toimimalla osapuolten välillä. Reklamaatiot hoituvat meidän kauttamme nopeasti ja ammattitaitoisesti.
ASIANTUNTEVAA PALVELUA TUNTIVELOITUKSELLA
Aina kaikki ei suju täydellisesti. Kun yrityksen tuottava työ keskittyy myyntiin, sisältyy jälkimyyntiin aina myös reklamaatioiden käsittely. Tämä on olennainen osa asiakaspalvelua, mutta siihen ei välttämättä ole varattuna riittäviä resursseja. Reklamaatiopalvelun avulla asiakkaiden tarpeet huomioidaan kustannustehokkaasti ja ammattitaidolla.
Reklamaatiopalvelu on ensisijaisesti autoliikkeille suunnattu palvelu. Toimimme myymälän ja asiakkaan välillä sovittelijana, molempia osapuolia kunnioittaen.
Hoidamme yhteydenoton kuluttajaan yhden arkipäivän kuluessa siitä, kun tieto reklamaatiosta saapuu meille. Reklamaatiopalvelu hoitaa kommunikoinnin kuluttajan kanssa ja tekee oikeudenmukaisen ratkaisuehdotuksen yrittäjälle. Kaikki kirjallinen kommunikointi ja reklamaatioon liittyvät dokumentit tallentuvat järjestelmäämme.
Ota yhteyttä, niin keskustellaan tarkemmin miten voisimme palvella teitä.
HINTA
Reklamaationkäsittely
39 € /h
Palvelu alkaen 30 e /kk
Hinnat alv 0%
Reklamaationkäsittelyn ulkoistaminen on ollut autoliikkeessämme erinomainen ratkaisu. Aiemmin reklamaationkäsittely oli hitaampaa erityisesti kiireaikoina. Reklamaatiopalvelulla on aikaa perehtyä asiaan ja tämä on vapauttanut omia resurssejamme niin, että ulkoistaminen näkyy jo yrityksen tuottavuudessa.
Kokosimme sinulle muutaman vinkin, joiden avulla voit välttyä muutamilta reklamaatioilta tai mahdollisesti nopeuttaa niiden käsittelyä.
Kuluttajansuojalaki on pakottavaa lainsäädäntöä, eikä omilla sopimuksilla voi poiketa siitä. Jos kuitenkin osaat myyntitilanteessa ottaa lain huomioon, se helpottaa riitatilanteen käsittelyä huomattavasti.
Olemme intohimoinen tiimi, joka haluaa näkyvyyttä kaupankäyntiin. Pyrimme neuvottelemaan sovitteluratkaisun myyjän ja kuluttajan välille. Mikäli emme kuitenkaan onnistu saamaan sopua osapuolten välille, neuvomme miten asiassa voidaan edetä.
Yhteydenotot
Parhaiten tavoitat meidät sähköpostilla.
Mikäli asiasi koskee reklamaatiota, lähetä viesti osoitteeseen: reklamaatio@reklamaatiopalvelu.fi Mainitse otsikkokentässä auton rekisterinumero.
Mikäli asiasi koskee yleisiä asioita, tavoitat meidät osoitteesta: info@reklamaatiopalvelu.fi